меню

Повідомлення щодо зміни розрахункового періоду для Споживачів АТ «ДТЕК Донецькі електромережі» дивись тут.

Передати покази лічильника - легко та швидко!

Покази лічильника потрібно передавати за 2 дні до кінця місяця та протягом 3 днів наступного.
Особовий рахунок

Покази за минулий період отримані від :

Введіть покази лічильника
  • Як правильно зняти покази двозонного електролічильника?
  • Дата подачі показів

    Коли потрібно передавати покази лічильника?
    Покази лічильника потрібно передавати за 2 дні до кінця місяця та протягом 3 днів наступного.
    Покази лічильника, передані в інші числа місяця, будуть зараховані як покази на поточну дату (дату передачі показань).
    При цьому, покази лічильника передані в інші числа місяця вважаються вихідними даними для визначення розрахунковим шляхом показів лічильника на перше число поточного календарного місяця за середньодобовим обсягом споживання.

    Що буде, якщо я не передам покази вчасно?
    Якщо з якоїсь причини ви не передали покази лічильника за 2 дні до кінця місяця та протягом 3 днів наступного, то обсяг споживання електроенергії за минулий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання (відповідно до вимог законодавства — Кодексу комерційного обліку електричної енергії).

    Як визначається обсяг споживання електроенергії?
    Обсяг споживання електричної енергії визначається за календарний місяць: з 1 числа місяця, що минув по 1 число поточного місяця.

  • Як правильно зняти покази?

    На табло індукційного лічильника є 5, 6 або 7 цифр

    Здебільшого остання цифра (рідше – дві) відокремлені комою, кольором або відрізняються за розміром. Їх не потрібно враховувати під час зняття показів, бо вони показують десяті та соті частки кВт*година. У деяких моделях лічильників немає коми й усі цифри однакові. У цьому разі необхідно записувати всі цифри.

    На табло електронного лічильника послідовно виводиться вся інформація – кількість використаної електроенергії, дата, час роботи приладу і т.д. Усі дані змінюють одні одних через кілька секунд. Баготозонні лічильники послідовно виводять покази для кожної зони: Т1, Т2, Т3 і Т4 (загальна кількість для всіх зон). Щоб зняти покази з такого лічильника, дочекайтеся появи потрібної інформації на табло або натискайте кнопку "введення" для перемикання даних, поки не з'явиться потрібна інформація.

    Якщо у вас залишилися питання по роботі лічильника, ознайомтесь з інформацією на сторінці Все про прилади обліку.

  • Час дії зонного тарифу

    II  зони

    Найменування тарифної зони Період дії зони Коефіцієнт до тарифу
    День 07:00 - 23:00 1,0
    Ніч 23:00 - 07:00 0,5

    При розрахунках за зонним лічильником до діючого тарифу застосовується коефіцієнти, в результаті ви оплачуєте за спожиту електроенергію за різними тарифами. Тарифи залежать від часу доби коли ви використовували електроенергію. В період дії зони "День" – вартість електроенергії залишиться без змін, в зоні "Ніч" – на 50% дешевше.

    III зони

    Найменування тарифної зони Період дії зони Коефіцієнт до тарифу
    Пік 08:00 - 11:00; 20:00 - 22:00 1,5
    Напівпік 07:00 - 08:00; 11:00 - 20:00; 22:00 - 23:00 1
    Ніч 23:00 - 07:00 0,4

    В період дії зони «Пік» - вартість електроенергії буде в 1,5 рази вище, в зоні «напівпіку» - залишиться без змін, в зоні «Ніч» - на 60% дешевше.

  • Інші способи передачі показів лічильника

    в особистому кабінеті

    особистий кабінет

    через голосовое меню IVR по тел. кол-центру

    контакти

    за допомогою чат-бота в Viber і Telegram

    чат-бот
  • Як передати покази через чат-бот

  • Виникла помилка при передачі показів. Як діяти?

    Перш ніж заповнити форму, будь ласка, ознайомтеся з можливими причинами виникнення помилок та нашими рекомендаціями:

    • Лічильник відключено
      За вашою адресою було припинено електропостачання. Можливе відключення через наявність боргу або за вимогою постачальника.

    • Відсутній прилад обліку 
      У нашій системі відсутні дані про Ваш лічильник. 
      Помилка може статися, наприклад, якщо лічильник встановлено у новобудові. Просимо спробувати внести покази через декілька днів. 

    • Вказано завелике значення споживання
      Значення споживання, яке ви вказали - перевищує ліміт, встановлений для вашого облікового запису.
      У випадку, якщо Ви впевнені у їх коректності - просимо надіслати фото лічильника e-mail

    • Передані покази менші за попередні
      Передані вами покази лічильника менші зафіксованих у системі. У випадку, якщо Ви впевнені у їх коректності - просимо надіслати фото лічильника на e-mail

    • Сталася помилка при передачі показів
      Помилка може виникати, при тимчасовій недоступності програмного забезпечення. Необхідно спробувати передати покази ще раз пізніше.

      Залишились запитання -  напишіть нам
зв'яжіться з нами

Зв'яжіться з нами