Повідомлення щодо зміни розрахункового періоду для Споживачів АТ «ДТЕК Донецькі електромережі» дивись тут.
Передати покази лічильника - легко та швидко!
-
Як правильно зняти покази двозонного електролічильника?
-
Дата подачі показів
Коли потрібно передавати покази лічильника?
Покази лічильника потрібно передавати за 2 дні до кінця місяця та протягом 3 днів наступного.
Покази лічильника, передані в інші числа місяця, будуть зараховані як покази на поточну дату (дату передачі показань).
При цьому, покази лічильника передані в інші числа місяця вважаються вихідними даними для визначення розрахунковим шляхом показів лічильника на перше число поточного календарного місяця за середньодобовим обсягом споживання.Що буде, якщо я не передам покази вчасно?
Якщо з якоїсь причини ви не передали покази лічильника за 2 дні до кінця місяця та протягом 3 днів наступного, то обсяг споживання електроенергії за минулий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання (відповідно до вимог законодавства — Кодексу комерційного обліку електричної енергії).Як визначається обсяг споживання електроенергії?
Обсяг споживання електричної енергії визначається за календарний місяць: з 1 числа місяця, що минув по 1 число поточного місяця. -
Як правильно зняти покази?
На табло індукційного лічильника є 5, 6 або 7 цифр
Здебільшого остання цифра (рідше – дві) відокремлені комою, кольором або відрізняються за розміром. Їх не потрібно враховувати під час зняття показів, бо вони показують десяті та соті частки кВт*година. У деяких моделях лічильників немає коми й усі цифри однакові. У цьому разі необхідно записувати всі цифри.
На табло електронного лічильника послідовно виводиться вся інформація – кількість використаної електроенергії, дата, час роботи приладу і т.д. Усі дані змінюють одні одних через кілька секунд. Баготозонні лічильники послідовно виводять покази для кожної зони: Т1, Т2, Т3 і Т4 (загальна кількість для всіх зон). Щоб зняти покази з такого лічильника, дочекайтеся появи потрібної інформації на табло або натискайте кнопку "введення" для перемикання даних, поки не з'явиться потрібна інформація.
Якщо у вас залишилися питання по роботі лічильника, ознайомтесь з інформацією на сторінці Все про прилади обліку.
-
Час дії зонного тарифу
II зони
Найменування тарифної зони Період дії зони Коефіцієнт до тарифу День 07:00 - 23:00 1,0 Ніч 23:00 - 07:00 0,5 При розрахунках за зонним лічильником до діючого тарифу застосовується коефіцієнти, в результаті ви оплачуєте за спожиту електроенергію за різними тарифами. Тарифи залежать від часу доби коли ви використовували електроенергію. В період дії зони "День" – вартість електроенергії залишиться без змін, в зоні "Ніч" – на 50% дешевше.
III зони
Найменування тарифної зони Період дії зони Коефіцієнт до тарифу Пік 08:00 - 11:00; 20:00 - 22:00 1,5 Напівпік 07:00 - 08:00; 11:00 - 20:00; 22:00 - 23:00 1 Ніч 23:00 - 07:00 0,4 В період дії зони «Пік» - вартість електроенергії буде в 1,5 рази вище, в зоні «напівпіку» - залишиться без змін, в зоні «Ніч» - на 60% дешевше.
-
Інші способи передачі показів лічильника
в особистому кабінеті
особистий кабінетчерез голосовое меню IVR по тел. кол-центру
контактиза допомогою чат-бота в Viber і Telegram
чат-бот -
Як передати покази через чат-бот
-
Виникла помилка при передачі показів. Як діяти?
Перш ніж заповнити форму, будь ласка, ознайомтеся з можливими причинами виникнення помилок та нашими рекомендаціями:
- Лічильник відключено
За вашою адресою було припинено електропостачання. Можливе відключення через наявність боргу або за вимогою постачальника. - Відсутній прилад обліку
У нашій системі відсутні дані про Ваш лічильник.
Помилка може статися, наприклад, якщо лічильник встановлено у новобудові. Просимо спробувати внести покази через декілька днів. - Вказано завелике значення споживання
Значення споживання, яке ви вказали - перевищує ліміт, встановлений для вашого облікового запису.
У випадку, якщо Ви впевнені у їх коректності - просимо надіслати фото лічильника e-mail - Передані покази менші за попередні
Передані вами покази лічильника менші зафіксованих у системі. У випадку, якщо Ви впевнені у їх коректності - просимо надіслати фото лічильника на e-mail - Сталася помилка при передачі показів
Помилка може виникати, при тимчасовій недоступності програмного забезпечення. Необхідно спробувати передати покази ще раз пізніше.
Залишились запитання - напишіть нам
- Лічильник відключено