Повідомлення щодо зміни розрахункового періоду для Споживачів АТ «ДТЕК Донецькі електромережі» дивись тут.
ДТЕК Донецькі електромережі дав 5 порад як правильно включати електроприлади після відключень електроенергії
Для того, аби підтримати енергосистему, за розпорядженням НЕК Укренерго у Донецькій області періодично відбуваються стабілізаційні чи екстрені відключення світла. При відновленні електропостачання після них багато споживачів відразу вмикають потужні електроприлади. Така сама ситуація і з включеннями після відновлень знеструмлень через бойові дії. Це спричиняє одночасний значний ріст навантаження та аварії на електромережах. Як наслідок — мешканці повторно лишаються без світла, але вже не через стабілізаційне відключення, а через аварію на локальних мережах. Щоб цього уникнути, ДТЕК Донецькі електромережі просить своїх клієнтів дотримуватись простих правил розумного енергоспоживання.
П’ять рекомендацій від ДТЕК Донецькі електромережі, як правильно включати електроприлади після відключення:
- Якщо у вас зникло світло через стабілізаційне відключення за графіком — відключіть від мережі всі енергоємні прилади: пральні машини, чайники, бойлери, електронагрівачі, електроопалення, електроплити. А також вимкніть світло в приміщеннях, де в цей час не перебувають люди;
- Після того, як у вас з’явилось світло, одночасно не включайте всі енергоємні прилади (обігрівачі, бойлери, електроплити, електрочайники тощо). Якщо у вас вдома декілька енергоємних приладів, обмежтесь включенням в мережу одного приладу, а інший включіть в інший період часу, обов’язково відключивши попередній;
- Енергоємні прилади, які мають таймери включення, запрограмуйте на роботу в нічний час з 00.00 до 06.00 ранку;
- Споживачам, які мають в користуванні електродвигуни та помпові станції, рекомендуємо їх відключати від мережі (електродвигуни дають надзвичайно високе навантаження на електромережі під час свого пуску). Включайте їх в мережу за 20-30 хвилин після появи електроенергії;
- Бізнес-клієнтів просимо відмовитись від використання зовнішнього освітлення фасадів офісів, ресторанів, торгових центрів;
Наразі це найкраща підтримка енергетиків, котрі в режимі 24/7 роблять все можливе, щоб кожен вдома мав світло.
Нагадаємо, що у разі необхідності збалансувати енергосистему за розпорядженням НЕК Укренерго можуть відбуватися стабілізаційні відключення. Про них компанія обов’язково повідомляє в соцмережах та на сайті.
Зазначаємо, що також трапляються аварії на розподільчих мережах з різних причин (перенавантаження, пошкодження сторонніми особами тощо), через які наші споживачі можуть бути без світла.
Якщо у вас після скасування стабілізаційного відключення не з’явилось світло — просимо повідомляти нам про це через канали комунікації: Viber або Telegram, які можна знайти по назві «ДТЕК Донецькі електромережі», або зателефонувавши нам +38 (093/096/099) 450 0 473. Або через нашу сторінку в соцмережах Facebook. Ми зробимо все необхідне, щоб оперативно усунути аварію та повернути вам світло.
Бережіть себе! Віримо в перемогу!